Categorii
General

Glovo și codurile promoționale

Am primit un cod promoțional pentru Glovo, ca urmare a participării la un hackathon. Nu aveam nevoie de mâncare, dar aveam nevoie de o prăjitură, pentru un moment festiv, așa că am zis că numai bine folosesc codul promoțional Glovo să comand o prăjitură de la Prospero.

Am bagat codul în timp ce eram în aplicație, mi l-a luat (a apărut ca fiind activ), și am lansat comanda. După un timp m-a suant curierul să-mi spună că a fost la una dintre locațiile Prospero din oraș și că n-a găsit prăjitura dorită de mine. N-a știut să-mi spună cum se procedează mai departe, așa că după un timp m-a sunat cineva de la Suport să mă întrebe ce să facă curierul mai departe. I-am spus să încerce la altă locație. A ajuns și m-a sunat că nu găsește nici acolo prăjitura respectivă. L-am rugat să-mi spună ce este pe stoc și i-am indicat ce să ia în loc.

Ajuns în sfârșit la domiciliu, mi-a înaintat nota de plată întreagă, fără ca valoarea codului promoțional să fie scăzută. Am dat și eu și el mai multe telefoane la Suport, ca să aflu în final că respectivul cod promoțional, deși activat în aplicație, nu s-a aplicat pe tipul de comandă făcută de mine. E drept că mie nu mi-a arătat suma scăzută atunci când am finalizat comanda, dar am presupus că acest lucru se întâmplă pentru că comanda mea era de tip Orice, la care prețul final nu se știa dinainte.

După mai multe plimbări ale curierului prin oraș, însoțite de telefoane „de orientare”, după 10-15 minute în plus petrecute de curier cu mine, dând mai multe telefoane la Suport, am ajuns la concluzia că am pierdut extrem de mult timp și nervi din cauza că Glovo n-a stiut să mă anunțe într-un mod clar că voucher-ul meu nu e valabil în acea situație. Dacă îmi dădeam seama de asta de la început, mă urcam în mașină și mergem să iau o prăjitură rapid, că tot atâția bani cheltuiam …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *